Kimera – naturalny spalacz tłuszczu

Podstawowym celem każdego treningu jest budowa masy mięśniowej. Bez odpowiedniego treningu diety a przede wszystkim suplementacji nie osiągnie się spektakularnych efektów. Artykuł ten wyjaśnia, co należy robić i dawkować, aby uzyskać pożądany efekt.

Jak budować masę mięśniową?

Budowa masy mięśniowej zależy od złotych zasad każdego treningu:

- wprowadzenie w diecie dużej ilości kalorii, produktów bogatych szczególnie w węglowodany i białka; jeżeli organizm nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej ilości kalorii zaleca się wówczas dostarczyć je w formie suplementów, np. poprzez picie płynnych koktajli,

- białko musi być podstawowym składnikiem diety, ponieważ mięśnie zbudowane są z białek i dostarczanie drobiu wspomaga ich rozrost,

- ułożenie indywidualnego planu treningowego, diety ale najważniejsze jest, aby dobrać odpowiednią suplementację.

Jak powinien wyglądać trening?

Ważne jest, aby występowała cykliczność w wykonywaniu ćwiczeń. Muszą być one zróżnicowane, ponieważ po pierwsze, pozwalają uniknąć monotonni a po drugie stymulują mięśnie do ciągłej pracy i rozbudowy. Taki rodzaj treningu jest dobry dla osób, które chcą zachować dotychczasową formę, jak i dla tych, którzy chcą poprawić wygląd swojego ciała.

Wyodrębnia się 3 cykle treningowe: budowa siły, budowa masy mięśniowej i w końcu redukcja tkanki tłuszczowej, czyli potocznie mówiąc: siła, masa i rzeźba. Każdy cykl wymaga odpowiedniego doboru treningów, diety i suplementów. Należy pamiętać, żeby się nie przetrenować, należy robić tygodniowe lub dwutygodniowe odstępy między cyklami treningowymi.

Najważniejszym etapem jest masa i redukcja tkanki tłuszczowej, ponieważ efektywność zbudowania masy mięśniowej ma wpływ na nasze cele treningowe, czy zostały spełnione w 100%. Pozbycie się tłuszczu i wody z organizmu pozwala nam na obiektywną ocenę naszych zmagań treningowych, czy był on efektywny, według naszego uznania i zamierzeń jakie chcieliśmy osiągnąć.

Jak ćwiczyć?

Trening, jak już wcześniej wspomniano powinien być zróżnicowany, jednak przy każdym dniu treningu należy skupić się na pracy nad jedną częścią ciała, np. w poniedziałek trenować klatę i barki, w środę – brzuch i nogi a w piątek – biceps i triceps, itp. Aby nie popaść w monotonność a po czasie doprowadzić do znudzenia w wykonywaniu ćwiczeń, warto jest modyfikować je co jakiś czas, np. zmieniając z innymi o podobnym działaniu lub rotując kolejność ich wykonywania.

Co należy jeść? Dieta

Kalorie jaki powinny zostać przyjęte zależą od cyklu treningowego. Największą kaloryczność będą miały posiłki na etapie budowania masy mięśniowej a najmniejszą na redukcji tkanki tłuszczowej. Jednakże, nie mogą to być puste kalorie, np. chipsy, fast food czy słodycze. Posiłki muszą być wykonane jakościowo jak najlepiej, przede wszystkim bogata w białko.

Sportowiec musi dostarczyć organizmowi od 2 do 3,5 grama białka na kilogram masy ciała. Ilość, zależy od stopnia wytrenowania osoby – zawodowi sportowcy potrzebują dużo więcej białka niż amator. Źródła białka powinny być staranie dobierane przez osobę ćwiczącą. najlepiej jest jeść: piersi z kurczaka lub indyka, chudą wołowinę, jajka, ryby, łososia, dorsza i tilapię.

Do białka przydałyby się jakieś węglowodany, które są podstawowym źródłem energii mięśni. Najlepsze są produkty mało przetworzone charakteryzujące się niskim indeksem glikemicznym, np.. ryż, płatki owsiane, ryż basmati, kasza gryczana, bataty lub makaron pełnoziarnisty.

Jak dieta to nie ma tłuszczów? Wręcz są obowiązkowe, ale tylko tłuszcze nienasycone, np. oliwa z oliwek, olej z pestek winogron, orzechy lub migdały. Podczas budowania siły i masy mięśniowej poziom tłuszczu powinien być na około 300 gramach/dzień, przy redukcji – od 30 do 40 gramów/dzień).

Czy suplementy są mi potrzebne?

Oczywiście, to jedna z najważniejszych części składowych każdego, skutecznego treningu. Dawkowanie suplementów, szczególnie dla sportowców przynosi dużo korzyści. Pomagają one w uzupełnieniu brakujących składników odżywczych i witamin. Niektóre z nich mają działanie wspomagające i przyspieszające pojawienie się efektów.

Osoby, które mają problemy z przyswojeniem większej ilości kalorii, muszą wypijać codziennie odżywczy gainer. Do wyboru jest wiele opcji smakowych, nie trudno znaleźć swój ulubiony. Najlepiej jest wypijać je rano lub przed treningiem, ponieważ mają dużą wartość energetyczną – jednorazowo, może dostarczyć aż 500 kalorii. Jeżeli występuje problem z dietą wysokobiałkową, warto pomyśleć o zaopatrzenie się w suplementy wysokobiałkowe.

Kiedy już masa została zrobiona, trzeba zadbać o redukcję a najlepszym suplementem w tym cyklu treningowym jest naturalny spalacz tłuszczu – Kimera.

Naturalny spalacz tłuszczu – Kimera

Poprzez zawarte w suplemencie diety Kimera, Priopietary Kimera Complex i Thermoagen, tłuszcz z organizmu spala się i przyspiesza to nasz metabolizm (aż o 37%). Składniki, przenikają do krwi a później do nadnerczy i nerek, po to aby zahamować produkcję adenozyny i noradrenaliny (hormonu, który odpowiada za zwiększenie zużywania kwasów tłuszczowych i tłuszczów). Pomaga w walce z tłuszczem trzewiowym, zwiększa metabolizm oraz poprawia wchłanianie białka, który jest głównym składnikiem budowy mięśni. Dzięki suplementowi diety Kimera można osiągnać idealną sylwetkę w dość szybkim tempie. Kimera jest preparatem dostępnym w kapsułkach.

Skład produktu Kimera jest bezpieczny dla organizmu, ze względu na naturalny skład, który nie powoduje skutków ubocznych:

  • thermoagen – poprawia wydolność organizmu poprzez dodanie mu znacznej ilości energii, co pozwoli na dłuższą pracę nad ciałem na siłowni,
  • ekstrakt z guarany – zwiększenie energii, wydolności umysłowej i fizycznej,
  • tyrozyna – wewnątrzkomórkowy przekaźnik, czyli wspomoże pracę suplementu Kimera w takim sposób, aby proces dawkowania przebiegał jak najwydajniej i sposób ciągły,
  • ekstrakt z imbiru – gingerole walczą z wolnymi rodnikami, które powodują bóle mieśni; podnoszą one także poziom metabolizmu nawet o 20% poprzez poprawę zużytkowania tlenu w komórkach mięśniowych,
  • witaminy z grupy B – działają na pracę mózgu i układu nerwowego w czasie nadmiernego obciążenia psychicznego i fizycznego,
  • propieraty kimera complex – rozpędza metabolizm i mocno redukuje tłuszcz,
  • ekstrakt z zielonej herbaty – zwiększa metabolizm tłuszczów i jest mocnym antyoksydantem,
  • ekstrakt z gorzkiej herbaty – hamuje apetyt, przyspiesza tempo metabolizmu, zwiększa zużycie energii w tkance tłuszczowej,
  • bezwodna kofeina – popularne źródło poprawy efektów treningów; wpływa na przyspieszenie spalania tłuszczu oraz zwiększa wydolność fizyczną organizmu.

Producent przeprowadził badania oceny skuteczności działania. Kimera była stosowana przez 90 dni i przez ten czas, osoby które dostarczyły ją do swojego organizmu, zawartość tłuszczu w organizmie wyniosła 8%. Osoby, które stosowały produkt placebo zawartość tłuszczu wyniosła 18%.  Jeżeli w ciągu 90 dni klient nie zauważy efektów, może otrzymać zwrot pieniędzy. Producent daje gwarancję na 90 dni, jeżeli klient nie przekona się do produktu, może zwrócić nieotwarte opakowanie.

Zaleca się stosowanie od 1 do 3 kapsułek w ciągu doby, jednakże wszystko zależy od zapotrzebowania. Pierwszą kapsułkę należy przyjąć przed pierwszym posiłkiem a każdą następną w odstępach od 4 do 5 godzin, popijając dużą ilością płynu.

Opinie klientów

Adam, 31 lat

„Od dwóch lat pracowałem w miarę możliwości nad poprawieniem swojej muskulatury na siłowni. Czasem było widać minimalne efekty, ale nigdy nie udało mi się osiągnąć upragnionego celu. Kimerę polecili mi kilka miesięcy temu koledzy z siłowni. Udało mi się przekonać o rezultatach stosowania tego suplementu na własnej skórze. W końcu widać efekty! Polecam!”

Michał, 27 lat

„Na studiach trochę mi się przytyło i w końcu trzeba było coś z tym zrobić. Treningi okazały się niestety niewystarczające, żeby szybko pozbyć się tak dużego balastu. Dopiero jak spróbowałem stosowania Kimery zacząłem intensywniej i wydajniej trenować. Wrócenie do starej formy sprzed kilku lat stało się realne!”

Paweł, 41 lat

„Od zawsze intensywnie biegam, lubię porządny trening i dobrze zjeść. Moja żona świetnie gotuje. Niestety nigdy nie pozbyłem się kilku nadmiernych kilogramów. Żona kupiła mi na urodziny suplement diety Kimerę. Początkowo byłem sceptyczny, ale nie chciałem jej zrobić przykrości. Teraz nie żałuję, bo pierwszy raz pozbyłem się tłuszczu bez dodatkowej diety. Po prostu metabolizm działał na zwiększonych obrotach. Polecam.”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *